«Πρόκειται για ΘΡΗΣΚΕΙΑ, όχι επιστήμη, αλλά αυτό που κάνουν το κάνουν στα σοβαρά», είπε.
Στην 109η Επιτροπή Corona, ο ιατρός καθ. Dr. Paul Cullen μίλησε, σύμφωνα με το γερμανόφωνο RT, για τους κινδύνους που εγκυμονεί η ιδεολογία του μεταανθρωπισμού. Κατά τη γνώμη του, πρόκειται για θρησκευτικά ενισχυμένη μισανθρωπική προπαγάνδα από την διεθνιστική ελίτ για τον έλεγχο της ανθρωπότητας.
Το Corona Committee Foundation ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2020 από τους δικηγόρους Reiner Füllmich και Viviane Fischer. Έκτοτε, εγχώριοι και διεθνείς επιστήμονες και ειδικοί προσκαλούνται κάθε Παρασκευή σε εβδομαδιαία βάση για να παρουσιάσουν την κριτική τους για την επίσημη απεικόνιση της πανδημίας του κορωνοϊού σε χιλιάδες ενδιαφερόμενους θεατές σε ζωντανή μετάδοση. Προσφάτως στην 109η Επιτροπή Corona, ο γιατρός και επικεφαλής ιατρικού εργαστηρίου, Καθ. Dr. Paul Cullen, περιέγραψε ποιες ιδέες και τεχνολογίες περιλαμβάνονται στην έννοια του μεταανθρωπισμού και πώς αυτή η ιδεολογία έχει σκοπό να ελέγξει την ανθρωπότητα και να ξεχωρίσει τους «άχρηστους ανθρώπους».
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
Ακριβώς στην αρχή της διάλεξής του, ο Cullen εξήγησε ότι τον ενδιέφερε η λογοτεχνία επιστημονικής φαντασίας και τα ουτοπικά μοντέλα ανθρώπου-μηχανής που εμφανίζονται σε αυτήν από τα νιάτα του. Με καθαρά θεωρητικούς όρους, θα μπορούσε κανείς να ασχοληθεί με τις συνέπειες με τις οποίες οι άνθρωποι θα νικούσαν τον θάνατο ή θα αναπαράγονταν χωρίς σεξ.
Ήταν πάντα συναρπαστικό για την ανθρωπότητα να «εκμεταλλεύεται κανείς τα όρια της ύπαρξής του, της δικής του σωματικότητας». Ως παράδειγμα, ο Cullen ανέφερε την ανακάλυψη του « Lion Man », ενός γλυπτού από ελεφαντόδοντο 25.000 ετών στο Hohlenstein-Stadel που απεικονίζει ένα ανθρώπινο σώμα με κεφάλι λιονταριού (σ.σ. αρχαίοι θεοί).
Μεταφερόμενη στην εποχή μας, η παλιά ιδέα του «να είμαστε σαν τους (σ.σ. αρχαίους) θεούς» υποτίθεται ότι υλοποιείται ξεπερνώντας τα βιολογικά όρια. Αυτό υλοποιείται με τη χρήση γενετικής μηχανικής, όπως η γονιδιακή επεξεργασία και το CRISPR/Cas, καθώς και τεχνικές σύντηξης ανθρώπου-μηχανής.
«Πρόκειται να αλλάξουν ριζικά τους ανθρώπους», τονίζει ο Cullen. Και συνεχίζει: «Η ιδέα είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις τεχνολογίες για να αλλάξουμε τους ανθρώπους με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο ον».
Σύμφωνα με τον Cullen, οι διανθρωπιστικές μέθοδοι αποτελούνται από τέσσερις βασικές τεχνολογίες: γενετική μηχανική, ρομποτική, τεχνολογία υπολογιστών τεχνητής νοημοσύνης(AI) και νανοτεχνολογία.
Σε ένα μοντέλο τεσσάρων βημάτων, θέλουν να εφαρμόσουν την θεμελιώδη αλλαγή στην ανθρώπινη φύση. Το πρώτο στάδιο («φοράμε την συσκευή») έχει ήδη εφαρμοστεί πλήρως, γιατί σήμερα όλοι θα έχουν μαζί τους το smartphone τους ανά πάσα στιγμή. Στο δεύτερο στάδιο, η συσκευή θα ενσωματώνεται σε ένα βοήθημα, για παράδειγμα γυαλιά ή ρολόι χειρός. Εμφυτεύοντας ένα τσιπ υπολογιστή κάτω από το δέρμα περνάμε στο Στάδιο 3. Στο Στάδιο 4 θα υπάρχει μια πλήρης συγχώνευση ανθρώπου και μηχανής (σ.σ. Αυτά που αναφέρει δηλαδή ο Λιακόπουλος στην τριλογία για τα ρομπότ και τους ανθρώπους και ειδικά στον τόμο 47: DARPA Ολική επαναφορά της τεχνολογίας των θεών)
Ο Ray Kurzweil , ο πρώην επικεφαλής τεχνολογίας της Google, έχει εκθέσει αυτές τις ιδέες σε πολλά βιβλία, ανέφερε περαιτέρω ο Cullen. Αν και αυτές δεν είναι επιστημονικές αλλά θρησκευτικές ιδέες, οι υποστηρικτές αυτών των ιδεολογιών δουλεύουν πάρα πολύ σοβαρά για αυτές. Έτσι, ο Kurzweil έχει ήδη ένα όνομα για τα νέα όντα που θα δημιουργηθούν: Extropians .
Σε ένα σύντομο κλιπ, ο γιατρός παρουσίασε έναν άλλο δημοφιλή εκπρόσωπο του μετανθρωπισμού: τον ιστορικό και δημοσιογράφο Yuval Noah Harari, ο οποίος είχε δηλώσει: «Οι εξουσίες θα μετατοπιστούν από τους ανθρώπους στους υπολογιστές και οι περισσότεροι άνθρωποι θα γίνουν οικονομικά άχρηστοι. Όπως η βιομηχανική επανάσταση δημιούργησε τη νέα εργατική τάξη, το προλεταριάτο, τον 19ο αιώνα, έτσι και η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης δημιουργεί την άχρηστη τάξη».
».
Ο γιατρός στη συνέχεια επανέλαβε αυτό που, σύμφωνα με τον Χαράρι, θα γινόταν με όλα τα «άχρηστα όντα». Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να μείνουν ήσυχοι με παιχνίδια στον υπολογιστή και να τους παρέχεται ένα βασικό εισόδημα, είχε προτείνει αλλού ο Χαράρι.
«Αυτό που ονομάζεται τεχνητή νοημοσύνη είναι τεχνητό, αλλά δεν έχει τίποτα κοινό με την νοημοσύνη», είπε ο Cullen για την τεχνητή νοημοσύνη.
Κατά την άποψή του, πρόκειται ουσιαστικά για έλεγχο και διαλογή δήθεν άχρηστων ανθρώπων, κάτι που τον ανησυχεί βαθιά – ειδικά επειδή ανακοινώνεται ανοιχτά και στα ΜΜΕ. Ταυτόχρονα, το περιεχόμενο είναι εντελώς άγνωστο στο κοινό. Όταν ρώτησε σχετικά μια από τις φοιτητικές του ομάδες, διαπίστωσε ότι κανένας από τους φοιτητές δεν γνώριζε τι σημαίνει διανθρωπισμός, ποιος ήταν ο Klaus Schwab και τι αντιπροσώπευε το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι αυτά τα θέματα και το περιεχόμενό τους είναι άγνωστα για ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, το οποίο θα βρεθεί προ εκπλήξεως.
«Κατά την άποψή μου, ο διανθρωπισμός είναι ένα βαθιά μισανθρωπικό πράγμα. Δεν συνιστά επιστημονικό φαινόμενο, είναι επιστημονισμός. Το λεξιλόγιο της επιστήμης χρησιμοποιείται για την μεταφορά ιδεολογικών ή νεοθρησκευτικών παρορμήσεων», υπογραμμίζει ο Cullen.
Στον πυρήνα τoυ, σύμφωνα με τον Κάλεν, θα βρισκόταν μια θρησκευτικά ανυψωμένη ιδεολογία που δεν είναι μόνο μισανθρωπική αλλά θεμελιωδώς αντίκειται στην ίδια τη ζωή.